שלבי בניית אתר :
בחירת שם דומיין
בחירת ייעוד האתר והמסר השיווקי
עיצוב האתר
בניית אתר
תכנים
מטרת העיצוב היא לחזק את המסר השיווקי ולהניע את הגולש ליצור קשר, להזמין, להתקשר.
אמצעים גרפיים בבניית אתר:
1. לוגו החברה
התאמה בין הלוגו והאתר שלכם אמורים לתת תחושת מקצועיות.
2. צבע האתר
לצבע יש השפעה אדירה בהעברת תחושות ואווירה :
– אדום הוא צבע חושני, חזק ומלא אנרגיה. לדוגמא : אתרי בישול.
– ירוק וגווני התכלת מתקשרים לטבע, בריאות, חופש. לדוגמא : רפואה אלטרנטיבית.
– כחולים, אפורים וחומים הם יציבות, סולידיות ועוצמה. לדוגמא : אתרים פיננסים.
3. תמונות
תמונות מסייעות בחיזוק המסר השיווקי ומושכות את העין.
חשוב לבחור בתמונה שקל להזדהות איתה.
התמונה צריכה להיות אמינה ומייצגת.
אזהרה: לשים לב שלכל תמונה יש בעלים ולהם זכויות יוצרים. כל תמונה באתר חייבת להיות שייכת לכם.
4. אנימציה
הגולשים מחפשים תוכן ולא לראות אנימציות מהבהבות.
ריבוי אנימציות, באנרים והבהובים מפריעים לגולש לקרוא את התוכן.
אפשר להשתמש באנימציה בחלק קטן בעמוד הבית, באופן שהיא מלווה את התוכן ולא משתלטת עליו.
התוכן הוא החשוב, והעיצוב מוביל את המשתמש בתוך התוכן.
5. מה אצל המתחרים
ניתן ללמוד הרבה מאד מגלישה לאתרי המתחרים.
מה אנחנו הולכים לעשות יותר טוב מכולם באתר שלכם.
לסיום:
האתר הוא חלון הראווה של החברה לעולם.
חשוב להיות ממוקדים במסר ואז תהליך בניית האתר, עצוב האתר וקידום האתר יהיה הרבה יותר קל.