מיתוג עסקים

מיתוג לעסק | מיתוג עסקים | מיתוג עסקי | מיתוג אישי | מיתוג מוצר | מיתוג חברות | מיתוג | פרסום עסק

יסנט עובדת עם המקצוענים ביותר בתחום המיתוג, הדפוס, עיצוב אתרים, בניית האתרים ובניית אתרים תדמיתיים. בעלי ניסיון רב בנושא אינטגרציה בין הקמת אתרים, קידום אתרים, שיווק עסקים ומיתוג לעסק.

מיתוג | branding

לפני קידום אתרים מומלץ לבצע מיתוג לעסק.
כל יום אנחנו נחשפים לשרותים או מוצרים ברשתות השיווק או ברשת האינטרנט.
גוגל מביא לנו מאות אלפי תוצאות על כל חיפוש ברשת. כל מוצר דומה / זהה אחד לשני, אבל אחד מגיע למקום ראשון ואחר למקום אחרון.

מותג

מטרתו של המשווק היא לייחס למותג ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, "כיפיות" או תמורה טובה לכסף.

חשיבות המותג

חשיבותו העיקרית של המותג נחוצה בתהליך המיצוב של המותג וכן על מנת להשיג בידול.

המיתוג מאפשר לחברות להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר, שאינם המחיר.
אם הצרכן תופס את המותג כבעל ערך עבורו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו יותר מאשר עבור מתחריו.
הבדל זה במחיר יכול להגיע לעשרות אחוזים, והוא מכונה "פרמיית מותג".
המיתוג הוא בעל ערך גם עבור הצרכן. ליצרן יש אינטרס שלא לפגוע בעמדות הצרכנים כלפי המותג.
אם המוצר או השירות לא ייעמדו בציפיות הצרכנים, הם לא ישובו לרכוש אותם.
לפיכך המותג מבטיח לצרכן, או אמור להבטיח לו, מוצר העומד בציפיותיו.

המיתוג הופך לכן לעתים קרובות את הצרכן לצרכן לא-רציונלי, שאינו פועל באופן הטוב ביותר עבור עצמו.

למה מיתוג?

מיתוג נכון יביא את החברה שלך לתודעת לקוחות פוטנציאלים.
בהכרות ראשונה עם החברה שלך,הלקוח יבחר באריזה הכי מכובדת, אמינה, מעניינת, יצירתית.
כמובן, שמאחורי המותג, חייבת לעמוד חברה ומוצר המבטיח שהפנימיות שלה ברמה גבוהה
כמו האריזה מה שיביא את הלקוח להיות נאמנים לאותו מוצר או שרות וישובו לרכוש אותו שנית.

איך נבנה מיתוג?

בחינת המוצר / החברה
בחינת קהל היעד
הכרת שוק המתחרים

תהליך המיתוג

בעבר היה נהוג להתייחס בשם מותג רק אל הסממנים החיצוניים של המוצר כגון שם, סימן מסחרי, לוגו וסימנים ויזואליים אחרים כמו צבעים
או עיצוב, אולם כיום כבר מוסכם כי סימנים ויזואליים אלו הינם רק חלק מהמותג עצמו והם מכונים בשם זהות מותגית .

לקוחות פוטנציאלים בעבר היו נאלצים לבחור במוצר / שירות שיבוא על סיפוקו מבחינת מחיר, תועלת, אריזה, תכונות, שרות ועוד.
היום המוצר / שירות שיהיה מעוצב היטב, ויופיע במקומות הראשונים בגוגל, זה המותג החדש.

תהליך המיתוג (branding)

הוא התהליך שבו נוצר מותג חדש.
במסגרת תהליך זה מפתחים : סממנים חיצוניים של המותג, ערכי מותג הרצויים.

לאחר מכן מנסים להחדיר את המותג וערכיו לתודעה הציבורית באמצעים של פרסום, יחסי ציבור וקידום אתרים.

מיתוג נעשה בדרך-כלל בעת כניסה של מוצר חדש לשוק. לא כך באינטרנט. האתר שלך חדש גם אחר שנים, במידה והפרט נחשף אליו בפעם הראשונה.

זהות מותגית

זהות מותגית (Brand ID) מורכבת משם, לוגו, מוצרים, עיצוב, חברה מייצרת, מחיר, סיסמא, ביצועים ואריזות. באינטרנט הוא מורכב בעיקר ממיקום בגוגל ועיצוב האתר.

ניתן להרכיב זהות מותגית סביב זהות מוצרית, זהות ארגונית, זהות אישיות או זהות סמלית.

מיתוג מחדש (re-branding)

הינו תהליך שמטרתו היא לשנות את המותג וערכי המותג של חברה, מוצר, או קו-מוצרים קיים.

המותג הוא כאמור תוצר של המהפכה התעשייתית שהחליפה ייצור ביתי וקהילתי בייצור המוני.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מיתוג עסקים

  1. היי, אחלה פוסט, תודה

כתיבת תגובה